Šī vietne izmanto sīkdatnes (cookies). Sīkdatnes var tikt izmantotas mārketinga nolūkos, statistikas nolūkos un pakalpojumu personalizēšanai, atbilstoši lietotāja individuālajām vajadzībām. Jūs varat mainīt sīkdatņu apstrādes iestatījumus savā izvēlētajā programmā. Šīs vietnes izmantošana, nemainot sīkdatņu iestatījumus, nozīmē, ka tie tiks saglabāti atmiņā.
Sākumlapa Maiņas detaļa

Maiņas detaļa

Iegādājoties preci ar atzīmi „Maiņas detaļa”, jums ir jāiemaksā arī ķīlas nauda. Ķīlas naudas atgriešana iespējama tikai pēc nolietotās rezerves daļas nosūtīšanas ražotājam, kurš apstiprina nolietotās detaļas atbilstību.
Ķīlas naudas apmēru nosaka rezerves daļas piegādātājs. Tādēļ vienai un tai pašai detaļai, kuru piedāvā dažādi piegādātāji, var būt atšķirīga ķīlas nauda, vai arī tās var vispār nebūt.

Kā tas darbojas?

  1. Jūs pasūtāt preci ar atzīmi “Maiņas detaļa”
  2. Nosūtām jums rēķinu, kas iekļauj arī ķīlas naudu.
  3. Jūs saņemat jauno detaļu.
  4. Sagatavojiet nolietoto detaļu nosūtīšanai, tai skaitā izlejiet šķidrumu no detaļas, ja tāds tur ir atrodams. Šī prasība neattiecas uz akumulatoriem.
  5. Pārliecinieties, ka detaļa atbilst zemāk atrodamajiem nosacījumiem un ievietojiet nolietoto detaļu jaunās, tikko saņemtās detaļas iepakojumā. 
  6. Aizpildiet nolietotās detaļas atgriešanas pieteikumu, kas atrodams ŠEIT un kopā ar pasūtījuma dokumentu (apstiprinājumu, rēķinu vai pavadzīmi) nogādājiet vai nosūtiet uz mūsu veikalu: SIA Twin auto Ropažu iela 59, Rīga, Latvija, LV-1006
  7. Mēs nosūtam nolietoto detaļu ražotājam atbilstības pārbaudes veikšanai.

Nolietotās detaļas pārbaude aizņem aptuveni 2-4 nedēļas no tās saņemšanas veikalā. Informēsim jūs par pārbaudes rezultātiem un turpmākajām darbībām.

Pārbaudes rezultāti

Ja ražotājs apstiprina nolietotās detaļas atbilstību, ķīlas naudu atgriezīsim tādā pašā veidā, kā veicāt maksājumu.

Ja ražotājs noraida atbilstību, informēsim jūs par naudas atmaksas atteikumu. Ieķīlāto detaļu glabājam vienu (1) mēnesi pēc pārbaudes beigām. Ja vēlaties, detaļa var tik saņemta mūsu veikalā vai nosūtīta atpakaļ jums (atgriešanas izmaksas sedz klients). Pēc uzglabāšanas termiņa beigām detaļu utilizēsim.

Atgriešanas noteikumi

  • Nolietotās detaļas piegādes izmaksas uz un no mūsu veikala sedz klients
  • Ja klients nenosūta nolietoto rezerves daļu mēneša laikā, ķīlas nauda nav atmaksājama, un ražotājs to uzskata par kompensāciju.
  • Atgriešanas kritērijus nosaka un to pārbaudi veic detaļas ražotājs. Par kritērijiem neatbilstošu detaļu ķīlas nauda netiek atgriezta.
  • Atgrieztajai nolietotajai detaļai ir jābūt analogai ar jauno detaļu – ar līdzīgiem raksturlielumiem (piem., jauda) un tādu pašu preču kategoriju (jaunam ģeneratoram nolietotajai detaļai ir jābūt ģeneratoram). Jaunās un vecās detaļas ražotājiem NAV jāsakrīt. Nolietotās detaļas atbilstību pasūtījumam varat precizēt zvanot 28004494 vai pa e-pastu [email protected]
  • Ja nolietotā detaļa ir stipri bojāta (piem. tās korpusā ir plaisas) vai tā neatbilst citiem ražotāja noteiktajiem nosacījumiem, ķīlas nauda netiek atgriezta.

Atgriešanas kritēriji

Zemāk atradīsiet populārākos atgriešanas kritērijus katrai produktu grupai. Šeit norādītie kritēriji ir informatīvi, faktiskos kritērijus un atbilstību nosaka ražotājs katrai individuālai detaļai.

Preču kategorija

Kritēriji*

Bremžu suports

  • Lietotajai daļai ir jāatbilst nopirktajam produktam
  • Lietotajai daļai jābūt veselai.
  • Komplektācijā jābūt visām vadīklām, stiprinājumiem, savienojošām un izplūdes skrūvēm
  • Lietotajai daļai nav pārmērīgi lieli korozijas bojājumi
  • Lietotā daļa nav saplaisājusi vai mehāniski apstrādāta
  • Detaļa ir piemērota pārstrādei.
  • Etiķete uz iepakojuma nedrīkst būt netīra, neesoša, uz tās nedrīkst būt papildu atzīmes vai uzraksti
  • Detaļām ir jābūt oriģinālajā iepakojumā vai tās netiks pieņemtas.

Maiņstrāvas ģenerators

Tiks pieņemts, ja:

  • Ražotāja oriģinālā etiķete ir redzama un/vai iegravētais oriģinālais numurs uz ģeneratora ir salasāms/atpazīstams
  • Ģenerators pēc demontāžas nav uzglabāts ilgu laiku un uz siksnas skriemeļa nav rūsas pēdu
  • Ģenerators ir pilnīgs un salikts
  • Jauda atbilst jaunā ģeneratora jaudai

Netiks pieņemts, ja:

  • Ģenerators nav identificējams;
  • Ģeneratoram ir pārmērīgi lieli korozijas bojājumi
  • Ir bojāts plastmasas vāks
  • Nav ribas uz priekšējā un/vai aizmugurējā gala armatūras
  • Bojāts savienojums pirms vai pēc blīves
  • Ģenerators ir nepilnīgs vai izjaukts

Starteris

Tiks pieņemts, ja:

  • Ražotāja oriģinālā etiķete ir redzama un/vai iegravētais oriģinālais numurs uz startera ir salasāms/atpazīstams
  • Releja korpusa aploces riņķis nav bojāts
  • Starteris ir pilnīgs un salikts
  • Starteris pēc demontāžas nav uzglabāts ilgu laiku un uz tā nav rūsas pēdu

Netiks pieņemts, ja:

  • Starteris nav identificējams;
  • Starterim ir pārmērīgi lieli korozijas bojājumi, tai skaitā uz zobrata
  • Ir bojāta startera releja plastmasas daļa
  • Starteris ir deformēts / bojāts, (piemēram, mehāniska spēka ietekmes uz korpusa dēļ, saplīsis korpuss vai nodilis zobrats)
  • Vārpsta ir būtiski zaudējusi krāsu pārmērīgas slodzes dēļ (piemēram, zilā krāsā pārkaršanas dēļ)
  • Bojāts priekšējais vāks
  • Nav aizmugurējās plāksnes
  • Starteris ir nepilnīgs vai izjaukts

Piedziņas vārpsta

  • Lietotajai detaļai ir jābūt tāda paša veida kā apmaiņas detaļai
  • Piedziņas vārpstai jābūt veselai - ar starpvārpstu un abiem savienojumiem
  • Starpvārpstai jābūt taisnai. Saliektas vārpstas pārstrādāt nav iespējams
  • Starpvārpsta nedrīkst būt sarūsējusi vai salūzusi
  • Savienojumu vītnēm jābūt veselām un cieši pieguļošām

Gaisa kondicionētāja kompresors

Netiks pieņemts, ja:

  • Kompresoram ir pārmērīgi lieli korozijas bojājumi (rūsas laukums >3 cm²)
  • Kāds no cauruļu savienotājiem nav cieši pārklāts ar oriģinālo vāku
  • Vārpstu nevar manuāli pagriezt par 360°
  • Kompresoru nevar identificēt (nosaukuma plāksnīte ir nesalasāma vai nokritusi)

Stūres iekārtas hidrosūknis

Tiks pieņemts, ja:

  • Lietotais sūknis tiek atgriezts oriģinālajā iepakojumā
  • Sūknis ir vesels un atbilst detaļai katalogā
  • Nav mehānisku bojājumu
  • Vītne ir labā stāvoklī
  • Sūkni nedrīkst atgriezt ar bojātu skriemeli un vārpstu
  • Skriemelim, vārpstai vai adapterim nav bojājumu
  • Vāks nav pazudis vai bojāts

Stūres mehānisms

Tiks pieņemts, ja:

  • Lietotais stūres mehānisms tiek atgriezts oriģinālajā iepakojumā
  • Stūres mehānisms ir vesels – ir komplektā ar putekļu sargiem, spiediena caurulēm un stūres stiepņiem (ja jaunā detaļa ir aprīkota ar tiem)
  • Mehānismam nav pārmērīgi lielu korozijas bojājumu
  • Nav mehānisku bojājumu, detaļa nav saliekta, stūres zobstieņa funkcija nav mazinājusies, stiprinājumi nav bojāti
  • Stūres stiepņu vītne nav bojāta, saliekta vai salūzusi
  • Stūres mehānisma hidrauliskās caurules un to elementi nav bojāti vai pazuduši
  • Vārpsta un rievas nav bojātas
  • Atgriežamais stūres mehānisms ir identisks jaunajai detaļai

Turbokompresors

  • Lietoto detaļu ir jāatgriež veselu un neizjauktu.
  • Neviens no tā elementiem nedrīkst būt izjaukts, nomainīts vai noņemts.
  • Lietotajai detaļai ir jābūt identiskai jaunajam turbokompresoram.

Iesmidzināšanas sprausla

Netiks pieņemta, ja:

  • Detaļa ir izjaukta
  • Nav sprauslu
  • Savienotājs ir bojāts, salauzts vai izkusis
  • Ieplūdes savienotājs ir bojāts
  • Ir bojāts inžektora korpuss, kas radies nepareizas apiešanās dēļ (piem., āmura izmantošana)
  • Bojāta blīves novietojuma vieta

Augstspiediena degvielas sūknis

Tiks pieņemts, ja:

  • Sūknis ir vesels, nav izjaukts un netrūkst tā elementu
  • Sūknim ir pārmērīgi lieli korozijas bojājumi
  • Atgrieztā lietotā detaļa ir tāda paša veida kā jaunā detaļa
  • Inžektora sūknis ir vesels
  • Kontrolvārsts nav bojāts
  • Nav citu bojājumu

* - Kritēriji ir informatīvi, faktiskos kritērijus un atbilstību nosaka ražotājs katrai individuālai detaļai.